myfreakylife

Direktlänk till inlägg 16 januari 2013

HejHej

Av Linnea - 16 januari 2013 19:12

Märker att min statestik sjunker...Hm, det kanske beror på att jag inte skriver något:3 Men det känns som om jag inte har tid men ska försöka göra ett litet inlägg åtminstonde varannan dag. Jag håller även på med en novell i skolan som jag kanske lägger upp sen om den blir bra^^

Just nu sitter jag här på golvet i mitt rum hos mamma md hög musik. Jag har typ ingenting att göra....Men men.

Jag har ju läxor förstås men känner att jag inte orkar, som vanligt då x) Men ska göra dom imorgon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 17 juni 2013 14:31

Hejhej alla! Nu är det inte många som läser min blogg men men.. Jag ska sluta blogga på den blogg, eftersom att den är väldigt tråkig, jag har aldrig något att skriva om och det är roligare när en blogg handlar om något t.ex. mode, djur eller likna...

Av Linnea - 24 mars 2013 19:25

HejHej, nu är det dålig uppdatering, like always. Men, men....Jag undrar om jag ens har någon som läser min blogg? Men inget kul i mitt liv på senaste tiden, förutom att jag kraschade min mobil igen och denna gång slutade den funka helt. Har ingen mo...

Av Linnea - 26 februari 2013 18:24

Idag har varit en slö dag...Emma sov över här igår och vi kollade på film hela morgonen så vid 17.30 bytte jag om, kände att det var dags att ta av sig pyjamasen. Heh. Men men, har man lov så har man.   Igår var jag till stockholm. Jag var bla på...

Av Linnea - 27 januari 2013 10:09

Kände att det var dag för ett sånt här inlägg igen, ett inlägg om mitt lilla liv. Heh.  Förra helgen sov jag med Mathilda, det slutade med att vi halvsov till filmen "Friday the 13th", en film jag inte rekomenderar. Igår var jag och åkte skidor med...

Hej

Av Linnea - 3 januari 2013 22:34

HejHej:)   Nu har jag inte skrivit på länge (igen) men den här gången ska jag försöka bli bättre....Vi får väl se hur det går. Men i alla fall, nu är det 2013 :D Började erat år bra? kommer det bli et bra år för er? Det började väl bra för mig oc...

Presentation


Damn. You're cut.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards