myfreakylife

Alla inlägg under december 2012

Av Linnea - 21 december 2012 19:11

                                                                 

Av Linnea - 19 december 2012 14:30

haha ja x) Idag gick vi hem från skolan eftersom våran lärare sagt att det var okej om man var klar med det man skulle göra på lektionen, men tydligen så skulle man samlas innan man gick och visa så man gjort det man skulle. Jag och min kompis gick hem och min lärare ringde mig efter ett tag :3 Men det var lite kul, jag ubndrar bara vad mamma säger eftersom hon fick reda på det innan mig....

Av Linnea - 16 december 2012 13:40

Jaha, då var man här igen. Hos en kompis fastklistrad vid datan.....Men men.

Iaf, jag är då hos en kompis. Igår började vi kolla på första Saw eftersom han aldrig sett dom. Vi satt ensamma uppe och kollade. Efter ungefär 20minuter ville han stänga av. Jag skrattade såklart lite men vi böt film till American pie. Blev några awkward moments..... 

Idag spelade jag ett 1D spel. Han bara "Vad är det där? Får jag testa?"

Lite roligt igentligen....

Av Linnea - 14 december 2012 08:04

                                 

.

Av Linnea - 14 december 2012 08:01

Hej:)

Sitter nu i skolan, vilket är lite tråkigt eftersom bådda jag brukar hänga med är sjuka :3

Idag kanske jag ska va med Felicia. Vi funderar på att kolla på "Sinister". Är det nån som har sett den? Komentera isf gärna om den är värd att se.

hej

Av Linnea - 8 december 2012 11:03

Heej, jag vet att det var länge sedan jag skrev någonting men har haft fullt upp med skolan och kompisar och sånt:3 Jag har bl.a sett Twilight breaking dawn part 2 och några Saw filmer. Har verkligen fastnat för Saw nu. Om ni gillar skräckfilmer rekomenderar jag dom starkt, om ni gillar komedier så är American Pie också jätte bra. Spelar även väldigt mycket Wii när jag är hos pappa. Jag och min kompis är just nu galna i Guitar hero och Links. Vi älskar även att skuta varan med Dart tags:3 Vi brukar sno min brors och har nästan skuttit bort alla skott, vilket han inte är glad över....

Men men, det är ju snart jul. Vad önskar ni er? Ni kan gärna kommentera;)

Av Linnea - 8 december 2012 09:49

                                                 

Presentation


Damn. You're cut.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards